Subject: Tallinna mnt 40 raudtee ühenduse projekti kooskõlastamine
From: "Priit Annusver | K-Projekt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jan 2025 10:18:44 +0200

Tere

Edastan kooskõlastamiseks Paldiski linnas Tallinna mnt 40 raudtee ühenduse
projekti.

<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/ElPKq08jw2VNsq6JVgsTeDIBkSRwuSqMGMG
zxyDz_ITK7w?e=eTx38g>  2025-01-21 TRAM kooskõlastamine

Lugupidamisega

Priit Annusver,
Diplomeeritud soojusenergeetika Ins tase 7
projektijuht - juhtivkonsultant
mob: +372 511 9900
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.